Kanelbullensdag.

Nu är jag här. Jag har landat o slagit mig ro
nästan
har inte packat upp något, sovrummet är kaos. men vi tar det en annan dag
För idag är det kanelbullens dag
Detta blev en stor högtid uppe i forsa där jag med mina älskade bakade massor med bullar
Därför ser jag det som min plikt att baka lite och tänka på agnes. Då kanske vi är där igen
Känna de känslorna. kärleken. gemenskapen.
Sen tittar jag upp o står själv i ett kök i solna. Så blir det
 
Men jag gillar mitt kök i solna med o hoppas att mina bullar kommer leva upp till vår standard
 
o nu hittar jag ingen bild från bullbaket
så tog den här istället
en dagens så att säga

Kommentarer
Postat av: Agnes din enda vän

Gissa vilken låt som spelas precis nu när jag läser detta? Förövrigt kommer det aldrig bli så bra bullar som i Forsa med familjen. Jag kommer göra spanska-tönt-kanelbullar. jävla skitgrejer. Vill till hälsingland

2012-10-04 @ 14:04:15
URL: http://sytanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0