Mc donalds

Då kära vänner. Då va det slut på min tid i rödrutig skjorta
Igår blev ett stängningspass utan dess like! jag briljerade i matsalen
och Gunilla Persson kom på besök.
Det hela avslutades såklart med att jag blev nerdränkt av mina fina kollegor.
som tur va med bara vatten
 
"låter hemskt, det kan inte finnas mycket du kommer sakna där" tänker ni nu
och ni har så rätt.. det är inte så mycket jag kommer sakna
Jag kommer givetvis sakna vissa av mina arbetskamrater, rätt många men inte alla.
så hemsk jag är.
mer er jag kommer sakna ni är fantastiska!
Jag kommer sakna att spana in söta killar
Att snacka skit om våra gäster. främst om er som inte kan klä er. Fast ingen går säker!
 
Listan över saker jag inte kommer sakna är dock lite längre. Mest för att jag som person mer är för att klaga.
lite av mitt kall här i livet, att klaga
vill börja med CSO.... ett stort påhitt som hade en god tanke från början men nej. idioti.
Att SG:a allt.
Fulla gäster.
Att förklara för gäster att vi inte serverar över halva utbudet efter 22.
De korta arbetspassen mitt i natten.
Och såklart gäster som påstår att kunden/gästen alltid har rätt. svar nej det har ni inte
 
Och nu till det stora erkännandet!
Jag Angelica Jöbring har nog aldrig wastat något utom pomme utan att ha blivit tillsagd.
den ni
 
Men tack för mig och tack för allt ni givit mig!
jag vet att ni kommer sakna mig. jag är ju trotts allt en 3a.
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0