Megaloppis.

För att underhålla oss under lördagen valde jag att googla på loppisar i för att se om jag kunde hitta något spännande. Och det jag möttes av blev nästan ett norlie o kkv ögonblick. Megaloppis. Solna.
Jag förstod det inte, skulle det vara här, så nära, nu imorgon. Mitt lilla loppishjärta hoppade till när jag förstod.
Megaloppis.
Mina förhoppningar var höga, vad kommer jag hitta, kommer jag få hem allt jag vill ha.
Väl framme möttes vi av en entre avgift, nja tänkte jag men det här är nog värt det. Även om det känns lite märkligt att betala inträde för att spendera pengar.
Sen begav vi oss in. Megaloppis.
 
 inte nog med det här va det en till lokal. Hur skulle jag hinna med allt.
Men ju mer tiden gick ju mer kom jag till insikt, jag var i stockholm nu.
Inga hälsingepriser här inte, och mycket mer folk.
Trodde inte jag skulle gå hem med något men några fynd lyckades vi trotts allt leta fram
 
Jag är nu en av er
 
Lite senare än er men bättre än aldrig. aska.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0