gummistövlarna

Den ständiga fascinationen. och ja jag googlade det ordet.
Gummistövlarna
jag googlade inte gummistövlar utan fascination, jag tillomed bara kopierar in det.
tillbaka till stövlarna
 
oavsett ålder är gummistövlarna något helt otroligt. man sätter på sig dem och helt plötsligt kan man
gå i blött gräs
 
man kan tillomed stå i vattenpölar!
 
utan att bli nå blöt alls.
känslan som uppstår när man inte använt dem på ett tag o tar det där kliver ner i vattnet.
obeskrivligt.
och jag vet att ni alla känner det!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh, jag vet! Jag tänker det varje gång! Man blir oövervinnelig. Take that, moder natur!

2012-09-25 @ 19:56:32
URL: http://fridasusannaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0