Kanske dags igen?

Tänkte att det kanske är dags igen. Vill ju läsa om vad mina vänner har för sig o det kanske finns nån där ute som vill ha koll på vad jag har för mig? Jag vet inte. Är ju ingen toppen bloggare direkt.
 
Nu har sommaren gått.. har arbetat på Mc donalds och sett allt för många korvskin (tjejer med allt för tajta kläder)
jag förstår inte, hur svårt ska det vara att sätta på sig kläder som passar?
har tillomed kommit att trivas mer o mer på jobbet nu sista tiden
men nu har jag bara 2 veckor kvar i norrköping. Flytt till stockholm står nämligen på tur
och nu tänker ni, hur ska hon klara sig där, i storstan! Men jag kommer bo i solna och behöver bara ta en pendel för att ta mig till mitt nya jobb i stockholmsmässan så kommer inte försvinna i vimmlet. Ni kan vara lugna.
 
men varför stockholm kan man fråga sig, det frågar jag med mig. Men att tiden på forsa gav mig inte bara minnen från underbara flickor, utan även en pöjk. En pöjk som tydligen kom från stockholm. Så när jag insett att norrköping inte ger mig nått mer än min familj bestämde jag mig för att säga upp mig och flytta upp till honom. 
Sagt o gjort. nu är jag påväg 
 
så med troligtvis en massa stavfel kan ni nu följa den fantastiska angelica igen!
underbart
 

Kommentarer
Postat av: Mariha

underbart! :)
underbart fin bild också !

2012-09-18 @ 19:39:17
URL: http://skrivbehov.blogg.se
Postat av: Samuel

Yey! Lycka till, Semlan!

2012-09-18 @ 20:35:11
URL: http://slisshh.blogg.se
Postat av: Anna

Som vi har längtat!

Svar: jag förstår det! nu kör vi
angelicajobring.blogg.se

2012-09-18 @ 22:21:31
URL: http://annamjandersson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0