Variation

Variation viktigt nyckelord i mitt liv. Att hela tiden se det nya o inte va fast i det gamla.
man kan inte gå i samma mönster hela tiden!
Så nu här om veckan när jag va på eriks hjälpen hitta jag ett par skor, ett par perfekta skor, nytänkande.
Jag har länge gått o slitit sönder par efter par av kängor
Mina nuvarande ser ut såhär
men nu. kära vänner nu.
har vi dessa
jag vet. vid första anblick kan de verka väldigt lika. men dessa skor har något nytt
en klack.
 
så jag har bytt rikting, ser nya vägar. blir nästan lika lång som anton.
Mitt nya motto, våga variation. Ni ser var det tar mig så våga ni med.
 

Kommentarer
Postat av: anton.

Haha va skön du är lika lång som mig ;)

2012-09-20 @ 01:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0