jakten på slaskupptagaren.

Denna enkla produkt. Den som nog de flesta svenska hem har en av, utan att man egentligen vet vart den kommer ifrån?
Den bara finns där. Hjälper till fiska upp det där äckliga du helst inte vill röra.
Men jag och anton hade ingen.
Vi tänkte ett besök till ikea o det är fixat, så enkelt va det inte. Väl inne på ikea, förväntansfulla, finns den i fler färger? olika modeller? visa det sig att den finns inte här. Ikea säljer inte denna produkt. Vi sprang förvirrade runt en stund, kom på tanken att fråga någon. Då kom ett annat mysterium kring produkten upp. vad heter den?
"Ja men den där man plockar upp skit ut slasken med". en demonstrerande armrörelse till. 
"du vet" "en sån". armrörelse igen.
har man någonsin hört namnet på den?
när jag nu skulle hitta bilden här skrev jag slaskupptagare för att se om detta kunde leda mig någonvart.
O mina vänner.
Tydligen heter det slaskupptagare.
Men tillbaka till huvudproblemet.
Ikea. Av alla varuhus så litade jag på er. jag litade på att ni skulle finnas där när jag behövde er. att ni skulle hjälpa mig med mina vardagsproblem. med slasken.
jag hade fel.
 
imorgon beger jag mig ut igen. vet inte vart vet inte när men någonstans ska jag finna denna. helst i lila.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

ICA!

2013-02-26 @ 07:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0